Автор Тема: Все про експертизу  (Прочитано 34797 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline vvv

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1399
  • карма +65/-4
Все про експертизу
« : 19 Червня, 2015, 07:32:27 »
Ситуація наступна. Є місце замикання головної та другорядної доріг. Рухаємось з жигулі в одному напрямку: жигулі по головній, я по другорядній. Включених покажчиків повороту я не бачу, тому пропускаю жигулі для руху прямо, а він перед носом повертає переді мною ліворуч на мою другорядну (практично розворот).  З пояснень водія жигулів випливає, що покажчик лівого повороту він включив біля будинку, що знаходиться метрів за 15 до місця замикання доріг. Відстань можливо вирахувати за  схемою з ремшляхбуду, що я запитав та надав.

Тепер надаю цитату з висновку експерта, як в оригіналі, тільки прізвище водія не вказане:

"Якщо перед поворотом наліво водій хххххх не ввімкнув покажчик лівого повороту, то слід прийти до висновку, що його дії не відповідали п. 9.4 Правил дорожнього руху України, але дана невідповідність не знаходиться, з технічної точки зору в при чинному зв'язку з виникненням даної дорожньо-транспортної пригоди, оскільки ввімкнення покажчиків повороту попереджає водія про намір змінити напрямок руху але не надає переваг в русі."

Особисто я в ступорі.

Offline vad160568

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 7941
  • карма +298/-25
Re: Все про експертизу
« Reply #1 : 19 Червня, 2015, 10:45:37 »
Ситуація наступна. Є місце замикання головної та другорядної доріг. Рухаємось з жигулі в одному напрямку: жигулі по головній, я по другорядній. Включених покажчиків повороту я не бачу, тому пропускаю жигулі для руху прямо, а він перед носом повертає переді мною ліворуч на мою другорядну (практично розворот).  З пояснень водія жигулів випливає, що покажчик лівого повороту він включив біля будинку, що знаходиться метрів за 15 до місця замикання доріг. Відстань можливо вирахувати за  схемою з ремшляхбуду, що я запитав та надав.

Тепер надаю цитату з висновку експерта, як в оригіналі, тільки прізвище водія не вказане:

"Якщо перед поворотом наліво водій хххххх не ввімкнув покажчик лівого повороту, то слід прийти до висновку, що його дії не відповідали п. 9.4 Правил дорожнього руху України, але дана невідповідність не знаходиться, з технічної точки зору в при чинному зв'язку з виникненням даної дорожньо-транспортної пригоди, оскільки ввімкнення покажчиків повороту попереджає водія про намір змінити напрямок руху але не надає переваг в русі."

Особисто я в ступорі.
Я розумію Ваше обурення, але эксперт в данному разі формально правий. Хід його думки наступний - Ви повинні були дати дорогу ТЗ, що рухається по головній дорозі незалежно від напрямку його подальшого руху, тобто чи він поїхав би прямо, чи повертав би ліворуч. Включення чи невключення лівого повороту у цій ситуації не надавало йому переваги, а перевагу надавало саме те, що він знаходився на головній дорозі. Тому експерт і зробив висновок, що порушення п.9.4 не знаходиться  в причинному зв'язку з виникненням даної дорожньо-транспортної пригоди.
Наскільки я розумію Вам інкримінують порушення п.16.11. На перехресті нерівнозначних доріг водій транспортного засобу, що рухається по другорядній дорозі, повинен дати дорогу транспортним засобам, які наближаються до даного перехрещення проїзних частин по головній дорозі, незалежно від напрямку їх подальшого руху.
Вам треба наголошувати на тому, що ПДР у п.1.10 містять визначення  поняття дати дорогу - вимога до учасника дорожнього руху не продовжувати або не відновлювати рух, не здійснювати будь-яких маневрів (за винятком вимоги звільнити займану смугу руху), якщо це може примусити інших учасників дорожнього руху, які мають перевагу, змінити напрямок руху або швидкість;, а саме в звязку з тим, що не було включено покажчик повороту, Ви не мали інформаціїї про намір лівого повороту автомобіля Жигулі і відповідно про його траекторію руху, фактично Вас було дезінформовано. Тому Ви і виїхали на перехрестя. ПДР не містять заборони Вам виїхати на перехрестя, якщо Ви не створите перешкоди, чи небезпеки водіям, що мають перевагу. Вам треба пояснити, що після підїзду до перехрестя Ви виконали вимоги п.16.13, а саме зупинили ТЗ перед краєм перехрещуваної проїзної частини і розпочали рух тільки тоді, коли побачили, що Жигулі мають намір продовжити на перехресті рух прямо, та що Ви були впевнені у тому, що не створите перешкоди чи небезпеки  для автомобіля Жигулі. Законодавець в ПДР недаремно визначив мінімальну відстань для включенні сигналу про намір виконання повороту(і далі розвинути тему)...Таким чином аварійна ситуація виникла з вини водія автомобіля Жигулі, що порушив вимоги п.9.4, а саме несвоєчасно подав сигнал про намір повороту.
====================================================================================
Це все загальні думки, бажано побачити схему пригоди.
« Останнє редагування: 19 Червня, 2015, 10:56:50 від vad160568 »
Quodcunque aliquis ob tutelam corporis sui fecerit jure id fecisse videtur

Offline Oleg150965

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1413
  • карма +40/-0
Re: Все про експертизу
« Reply #2 : 19 Червня, 2015, 10:55:44 »
Ситуація наступна. Є місце замикання головної та другорядної доріг. Рухаємось з жигулі в одному напрямку: жигулі по головній, я по другорядній. Включених покажчиків повороту я не бачу,..........

Особисто я в ступорі.

В любом варианте Вам надо уступить дорогу тому, кто движется по главной дороге.

Если Вас смущает отсутствие желания у водителя-оппонента выполнять 9.4 - напишите заяву в ГАИ и пусть ему "админку навешают".

 Но самой сути это не меняет - Вы были обязаны уступить.

Offline may

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 4532
  • карма +305/-44
    • Юрликбез
Re: Все про експертизу
« Reply #3 : 19 Червня, 2015, 12:53:29 »
В любом варианте Вам надо уступить дорогу
Какгрится даже тем, кто движется на крыше задом, обгоняя на перекрёсте с привышением, через двойную, без доков и пьяный... Считают, что все эти нарушения не есть причиной ДТП.
« Останнє редагування: 19 Червня, 2015, 12:55:04 від may »
Незнание законов не освобождает от ответственности.
Знание, как правило, - да!

Offline vad160568

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 7941
  • карма +298/-25
Re: Все про експертизу
« Reply #4 : 19 Червня, 2015, 13:58:17 »
В любом варианте Вам надо уступить дорогу
Какгрится даже тем, кто движется на крыше задом, обгоняя на перекрёсте с привышением, через двойную, без доков и пьяный... Считают, что все эти нарушения не есть причиной ДТП.
Вы забыли еще - "на лысой резине, без света, не растаможенный с перебитыми номерами и цветом кузова отличающегося от указанного в свидетельстве о регистрации."
Quodcunque aliquis ob tutelam corporis sui fecerit jure id fecisse videtur

Offline Av_m

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 5728
  • карма +149/-10
Re: Все про експертизу
« Reply #5 : 19 Червня, 2015, 14:07:45 »
Лампочка в поворотнике может перегореть.
Включенный поворотник может быть просто "забытым"
Будте осторожны!

Offline may

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 4532
  • карма +305/-44
    • Юрликбез
Re: Все про експертизу
« Reply #6 : 19 Червня, 2015, 15:03:07 »
Лампочка в поворотнике может перегореть.
К слову...
Был давно случай с юристом из Луганска.
Его оштрафовали за невключённый поворотник.
Тыц - а лампочка перегорела.
Едет в магаз, покупает - Товарный чек.
На СТО - Акт и Счёт-фактура.
Иск - постанову отменили!  ;)

П.С. "на лысой резине, без света, не растаможенный с перебитыми номерами и цветом кузова отличающегося от указанного в свидетельстве о регистрации."
+ без зеркал и стёкол, без дворников в дождь, с недостаточно видимыми номерными знаками или вообще без них ...
« Останнє редагування: 19 Червня, 2015, 15:21:44 від may »
Незнание законов не освобождает от ответственности.
Знание, как правило, - да!

Offline Oleg150965

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1413
  • карма +40/-0
Re: Все про експертизу
« Reply #7 : 19 Червня, 2015, 23:28:55 »
В любом варианте Вам надо уступить дорогу
Какгрится даже тем, кто движется на крыше задом, обгоняя на перекрёсте с привышением, через двойную, без доков и пьяный... Считают, что все эти нарушения не есть причиной ДТП.

Вы так договоритесь, что будет как у хуйла с объяснениями - типа водителя за рулем "НЕ БЫЛО!!" :) А потому и про"токол не на кого "вешать"! 8)

Offline vvv

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1399
  • карма +65/-4
Re: Все про експертизу
« Reply #8 : 20 Червня, 2015, 05:04:34 »
Треба виступити з ініціативою, щоб пункт 9.4 ПДР відмінили, порушення якого не можуть стати причиною ДТП, а відтак ніяким чином не впливають на безпеку дорожнього руху. Такий пункт тільки відволікає водіїв від "повного" розуміння п. 16.11, де сказаного, що водій має уступати дорогу у всіх напрямках. Ще краще, просто відмінити показчики поворотів, як атавізм, що в всю чергу позитивно для покупців відобразиться на ціні автомобілів.

Так, я готовий був уступити жигулям дорогу в любому напрямку, але згідно п. 1.4 мав право розраховувати, що водій виконує п. 9.4 і цей напрямок мені вказаний показчиками повороту, про що і відмічав в позові та в судовому засіданні. Суддя прониклась і запропонувала експертизу. От тільки в запитаннях експерту про п. 1.4 не згадав. Експерт же вважав своїм обов'язком відповісти тільки на задані запитання, а з матеріалів справи вибрав тільки те, що вважав за потрібне. Суть відповіді експерта вірно описана Владом.

ПС: Ще в правила дорожнього руху треба внести пункт, згідно якого, водій, знаходячись на головній, має право робити що завгодно. А право вискакувати перед носом без покажчиків поворотів треба внести окремим пунктом.
« Останнє редагування: 20 Червня, 2015, 05:14:54 від vvv »

Offline may

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 4532
  • карма +305/-44
    • Юрликбез
Re: Все про експертизу
« Reply #9 : 20 Червня, 2015, 08:47:57 »
как у хуйла - водителя за рулем "НЕ БЫЛО!!" :)
О! Замечательная мысль! Универсальная!  Ничё про всякие ремни не нуна придумывать ;D
Незнание законов не освобождает от ответственности.
Знание, как правило, - да!

Offline may

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 4532
  • карма +305/-44
    • Юрликбез
Re: Все про експертизу
« Reply #10 : 20 Червня, 2015, 08:57:02 »
Треба
Багато чого треба...
Можна і обов’язок  стежити за дорожньою обстановкою та відповідно реагувати на її зміну відмінити.
Цитувати
Експерт же вважав своїм обов'язком відповісти тільки на задані запитання
А Ви діяли б інакше? ІМХО, при експертизі головне правильно поставити питання, я би власне таку тему зарядив, до того...
Незнание законов не освобождает от ответственности.
Знание, как правило, - да!

Offline YaAA

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 3862
  • карма +128/-9
Re: Все про експертизу
« Reply #11 : 20 Червня, 2015, 10:34:12 »
Включених покажчиків повороту я не бачу, тому пропускаю жигулі для руху прямо, а він перед носом повертає переді мною ліворуч 

Хоть жигулі рухались би прямо, хоть наліво -  Ви зобов'язані були  виконувати п. 16.3 ПДР. От якби Ви виконали вимоги цього пункту, то зіткнення б гарантовано не сталося , а якщо б і сталося, то не з Вашої вини...
Ваша провина в даному ДТП наскільки очевидна, і саме Ваші порушення ПДР мають причинно наслідковий зв'язок з виникненням цього ДТП, що і експертиза не потрібна...
Так що експерт в даному випадку правий, при чому правий не формально, а фактично.

Offline vvv

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1399
  • карма +65/-4
Re: Все про експертизу
« Reply #12 : 20 Червня, 2015, 22:19:48 »
Включених покажчиків повороту я не бачу, тому пропускаю жигулі для руху прямо, а він перед носом повертає переді мною ліворуч 

Хоть жигулі рухались би прямо, хоть наліво -  Ви зобов'язані були  виконувати п. 16.3 ПДР. От якби Ви виконали вимоги цього пункту, то зіткнення б гарантовано не сталося , а якщо б і сталося, то не з Вашої вини...
Ваша провина в даному ДТП наскільки очевидна, і саме Ваші порушення ПДР мають причинно наслідковий зв'язок з виникненням цього ДТП, що і експертиза не потрібна...
Так що експерт в даному випадку правий, при чому правий не формально, а фактично.
Продовжуйте, при виїзді на шестиполосну в одному напрямку дорогу,  пропускати всі автомобілі на всіх шести полосах, тому що в любий момент автомобіль з шостої полоси без покажчиків поворотів може опинитися на першій, або з першої на шостій. І буде Вам щастя. 

Offline YaAA

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 3862
  • карма +128/-9
Re: Все про експертизу
« Reply #13 : 20 Червня, 2015, 23:17:01 »
І буде Вам щастя. 

Так тема  наче ж про Ваше "щастя"...

Offline vvv

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1399
  • карма +65/-4
Re: Все про експертизу
« Reply #14 : 21 Червня, 2015, 00:23:18 »
І буде Вам щастя. 

Так тема  наче ж про Ваше "щастя"...
Тема називається "Все про експертизу".