Автор Тема: ШП для "чайников"  (Прочитано 14507 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline gtc

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 11458
  • карма +315/-40
  • карма? не, не слышал...
ШП для "чайников"
« : 07 Червня, 2010, 16:11:57 »
ШП - штрафплощадка, хотя мне больше нравится "арештмайданчик" - площадка для временного задержания ТС.

Поскольку никто, даже самый "правильный" водитель от нее не застраховани (например после ДТП с пострадавшими, где этот водитель невиновен, ТС может быть поставлено на ШП до экспертизы), то прошу знающих выложить в эту тему упреждающую подготовительную информацию.

1. когда ТС ставится на ШП?
2. какие док-ты при это оформляются?
3. если авто "на ходу", водитель в порядке, то можно ли и нужно ли избежать постановки на ШП? Как?
4. государственные и "частные" ШП. (тут хорошо бы прилепить файл с адресами всех гос. ШП)
5. как происходит процедура постановки непосредственно на ШП? На что (по опыту) обратить внимание?
6. стоимость ШП и "услуг", как ее обычно "увеличивают", как отбиться?
7. как забрать ТС с ШП? На что обратить внимание?
« Останнє редагування: 27 Жовтня, 2010, 00:23:47 від gtc »

Offline may

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 4528
  • карма +305/-44
    • Юрликбез
Re: ШП для "чайников"
« Reply #1 : 07 Червня, 2010, 16:29:16 »
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1102-2008-%EF

ПОРЯДОК  тимчасового затримання та зберігання транспортних       засобів на спеціальних майданчиках і стоянках
Незнание законов не освобождает от ответственности.
Знание, как правило, - да!

odessa

  • Гість
Re: ШП для "чайников"
« Reply #2 : 07 Червня, 2010, 17:38:27 »
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1102-2008-%EF

ПОРЯДОК  тимчасового затримання та зберігання транспортних       засобів на спеціальних майданчиках і стоянках

Не согласен с Вами. Задержание ТС в связи с ДТП сюда не подходит.

Постанова КМУ
Цитувати
2. Тимчасове  затримання  транспортного  засобу уповноваженою особою Державтоінспекції  проводиться  у  випадках,  передбачених статтею 265-2  Кодексу  України про адміністративні правопорушення ( 80732-10 ),  зокрема у  разі,  коли неможливо  усунути  причину затримання на місці виявлення адміністративного правопорушення,  і передбачає примусове припинення використання такого транспортного засобу шляхом його блокування за допомогою технічних пристроїв або доставлення на спеціальний майданчик чи стоянку, якщо транспортний засіб  створює  значні  перешкоди  дорожньому руху. { Абзац перший пункту  2  із  змінами,  внесеними  згідно  з Постановою КМ N 1136 ( 1136-2009-п ) від 14.10.2009 }

10. Транспортний  засіб  може  бути  тимчасово  затриманий на строк до вирішення справи про адміністративне правопорушення,  але не більш як на три дні з дати такого затримання.

     Строк затримання  транспортного засобу обчислюється з моменту складення протоколу  про  адміністративне  порушення,   а   строк зберігання   -  з  моменту  доставлення транспортного  засобу  на спеціальний майданчик чи стоянку.

     11. Водій,  власник   (співвласник)   тимчасово   затриманого транспортного  засобу,  що перебуває на спеціальному майданчику чи стоянці,  має  право  доступу  до  нього  в присутності   особи, відповідальної за зберігання такого транспортного засобу.

     12. Повернення  тимчасово  затриманого  транспортного засобу, який  зберігається  на   спеціальному   майданчику   чи   стоянці, здійснюється   за   письмовим   зверненням  його  водія,  власника (співвласника)  за  умови  оплати   ним   витрат,   пов'язаних з ранспортуванням  та  зберіганням такого транспортного засобу,  та пред'явлення   відповідного    протоколу    про    адміністративне правопорушення.

     13. За  транспортування  і зберігання транспортного засобу на спеціальному майданчику чи стоянці Державтоінспекції  справляється плата   у   встановленому   спільним   наказом   МВС,  Мінфіну  та Мінекономіки розмірі.
{  Пункт  13  із  змінами,  внесеними  згідно з Постановою КМ N 94 ( 94-2009-п ) від 11.02.2009}


Кодекс
Цитувати
Стаття 265-2. Тимчасове затримання транспортних засобів

     У разі   наявності   підстав   вважати,   що  водієм  вчинено
порушення, передбачені частинами першою, другою, третьою, п'ятою і
шостою статті 121,  статтями 121-1, 126, частинами першою, другою,
третьою і  четвертою  статті  130,  статтями  132-1,  206-1
  цього
Кодексу,  працівник  Державної  автомобільної  інспекції тимчасово
затримує транспортний засіб шляхом блокування або  доставляє  його
для   зберігання   на   спеціальний  майданчик  чи  стоянку  (якщо
розміщення затриманого транспортного  засобу  суттєво  перешкоджає
дорожньому   руху),   в   тому  числі  за  допомогою  спеціального
автомобіля  -  евакуатора.  Про  тимчасове   затримання   робиться
відповідний запис у протоколі про адміністративне правопорушення.

     Після тимчасового  затримання  транспортного засобу працівник
Державної  автомобільної  інспекції  зобов'язаний   надати   особі
можливість   повідомити  про  тимчасове  затримання  транспортного
засобу та своє місцезнаходження іншу особу за  власним  вибором  і
вжити  заходів  щодо  повернення  автомобіля  до  місця  постійної
дислокації, а також забороняє експлуатацію транспортного засобу до
усунення несправностей, виявлених у процесі його огляду.

     Транспортний засіб може бути тимчасово затриманий на строк до
вирішення справи про адміністративне правопорушення, але не більше
трьох днів з моменту такого затримання.

     Після закінчення  триденного  строку  тимчасового  затримання
транспортного засобу особа  має  право  звернутися  за  отриманням
тимчасово затриманого транспортного засобу. Таке звернення особи є
обов'язковим для його виконання  незалежно  від  стадії  вирішення
справи про адміністративне правопорушення.

     За подання  такого  звернення  та  повернення особі тимчасово
затриманого транспортного засобу не може стягуватися плата.

     Порядок тимчасового  затримання  та  зберігання  транспортних
засобів  на  спеціальних  майданчиках  та стоянках ( 1102-2008-п )
визначається Кабінетом Міністрів України.
{  Кодекс  доповнено  статтею  265-2  згідно  із  Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }



Указанные статьи в Кодексе:
Цитувати
Стаття 121. Порушення водіями правил експлуатації
                 транспортних засобів, правил користування
                 ременями безпеки або мотошоломами

(1)     Керування водіями   транспортними    засобами,    що    мають
несправності     гальмової    системи,    рульового    управління,
тягово-зчіпного пристрою,  зовнішніх  світлових  приладів  (темної
пори  доби)  чи інші технічні несправності,  з якими відповідно до
встановлених   правил   експлуатація   їх    забороняється,    або
переобладнаними   з   порушенням   відповідних   правил,   норм  і
стандартів,  або  такими,  що  своєчасно  не  пройшли   державного
технічного огляду, -

(2)     Керування водіями      транспортними      засобами,       які
використовуються  для  надання послуг з перевезення пасажирів,  що
мають несправності,  передбачені частиною першою цієї статті,  або
технічний стан і обладнання яких не відповідає вимогам стандартів,
правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ) і технічної експлуатації, -

(3)     Повторне протягом   року   вчинення  будь-якого  з  порушень,
передбачених частиною першою або другою цієї статті, -

(5)     Керування водіями транспортними засобами,  не зареєстрованими
або  не  перереєстрованими в установленому порядку,  без номерного
знака або з номерним знаком,  що не належить цьому  засобу  чи  не
відповідає вимогам стандартів,  або з номерним знаком, закріпленим
у не встановленому для цього місці,  закритим іншими предметами чи
забрудненим,  що  не  дозволяє  чітко  визначити символи номерного
знака з відстані двадцяти метрів,  перевернутим чи неосвітленим, а
також без талона про проходження державного технічного огляду чи з
талоном,  що не належить цьому засобу або  не  відповідає  вимогам
стандарту, -

(6)     Повторне протягом  року  вчинення  будь-якого   з   порушень,
передбачених частиною п'ятою цієї статті, -


Стаття 121-1. Експлуатація водіями транспортних засобів,
                   ідентифікаційні номери складових частин яких
                   не відповідають записам у реєстраційних
                   документах

Стаття 126. Керування транспортними засобами особами, які не
                 мають відповідних документів або не пред'явили
                 їх для перевірки

Стаття 130. Керування транспортними засобами або суднами
                 особами, які перебувають у стані алкогольного,
                 наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом
                 лікарських препаратів, що знижують їх увагу та
                 швидкість реакції

Стаття 132-1. Порушення правил дорожнього перевезення
                   небезпечних вантажів та правил проїзду
                   великогабаритних і великовагових транспортних
                   засобів автомобільними дорогами, вулицями та
                   залізничними переїздами

Стаття 206-1. Незаконне перевезення іноземців та осіб без
                   громадянства територією України

То есть транспортное средство ставится на ШП (ТИМЧАСОВЕ ЗАТРИМАННЯ) в случаях, оговоренных в последнем цитатном блоке.

ДТП (ст.124 КУАП) здесь не прописана. В этом случае ТС изымается как доказ (ШП выступает в роли большой комнаты хранения вещдоков).
Соответственно никакие платы за транспортировку, оплата паркоместа( ;D) в этом случае не производится.

Offline may

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 4528
  • карма +305/-44
    • Юрликбез
Re: ШП для "чайников"
« Reply #3 : 07 Червня, 2010, 17:55:34 »
"ШП выступает в роли большой комнаты хранения вещдоков"

Может быть, интересная мысль... хотя тема для ДТП в т.ч. (или для примера)...
А в протоколе по ДТП пишут 124-ю? или "первичные" статьи?
« Останнє редагування: 07 Червня, 2010, 17:58:15 від may »
Незнание законов не освобождает от ответственности.
Знание, как правило, - да!

odessa

  • Гість
Re: ШП для "чайников"
« Reply #4 : 07 Червня, 2010, 18:07:42 »
"ШП выступает в роли большой комнаты хранения вещдоков"

Может быть, интересная мысль...
А в протоколе по ДТП пишут 124-ю? или "первичные" статьи?

Посмотрю дома документы по ДТП, но предварительное имхо:
- в протоколе пишут "порушив п.ХХ.Х ПДД, в результаті чого .... ст. 124"
- из указанного в ст. 265-2 только ст. 130 и ст. 132-1 с трудом можно прилепить к созданию аварийной ситуации, повлёкшей за собой ДТП.

Соответственно направление ТС на ШП является не  "тимчасовим  затриманням  транспортного  засобу, а "вилученням речового доказу для проведення дослідження" або "вжиттям заходів для унеможливлення приховування доказів" (рихтовка, покраска, замена бампера после ДТП).

Offline Shumaher

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 5994
  • карма +334/-14
  • ... Хер... сон...
    • "Ваше такси"
Re: ШП для "чайников"
« Reply #5 : 07 Червня, 2010, 18:33:33 »
"ШП выступает в роли большой комнаты хранения вещдоков"

Может быть, интересная мысль...
А в протоколе по ДТП пишут 124-ю? или "первичные" статьи?

Посмотрю дома документы по ДТП, но предварительное имхо:
- в протоколе пишут "порушив п.ХХ.Х ПДД, в результаті чого .... ст. 124"


Цитата: "В 24-00 водитель а/м "Запор" АА0000АА Лихачев А.А., двигаясь по ул. Пушкина, не выполнил требования п. 2.1 ПДД, и совершил столкновение с а/м "Мерс", который двигался по главной дороге."
З.Ы. Собственные имена и марки ничего общего с реальностью не имеют.  ;D

Offline Акустик

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1934
  • карма +76/-58
  • не смотрите как машина выглядит,смотрите как едет
Re: ШП для "чайников"
« Reply #6 : 03 Серпня, 2010, 11:41:23 »
1.по закону
2.максимально описать по факту в акте изьятия комплектацию машины.мафон какой,диски,повреждения если есть.ключ зажигания остается у дежурного охранника.
3.даже если авто на ходу а водитель не в порядке можно,зависит от того как договоришся с ИДПС
4.частных в Симферополе не знаю,а государственных было две.
5.обычно эвакуатором,описать комплектность ТС,проследить чтоб аккуратно сгрузили там,закрыть на сигнализацию,отстегнуть ключ зажигания и отдать охраннику.
6.если надо побыстрее забрать лучше заплатить,пусть подавятся,а то начинается "того нет" "насяльника нет" и т. д.
7.с какойто бумагой,разрешающей забрать,подписанной "того нет", "насяльника нет" и вроде даже с какимто штампом.обратить внимание на комплектацию по акту изьятия ТС.устроить скандал если чего не хватает.
три машины оттуда забирал.одну свою и две чужих.

Offline Brinzmen

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 61
  • карма +5/-3
  • Миколаєвець
Re: ШП для "чайников"
« Reply #7 : 03 Серпня, 2010, 11:55:38 »
To odessa: Спасибо за подборку статей, но непонятно, оплачивается ШП или нет? Или после изменений в кодексе уже не оплачивается?

odessa

  • Гість
Re: ШП для "чайников"
« Reply #8 : 03 Серпня, 2010, 15:46:51 »
To odessa: Спасибо за подборку статей, но непонятно, оплачивается ШП или нет? Или после изменений в кодексе уже не оплачивается?

ИМХО. Оплата за ШП производится в случаях, предусмотренных законодательно. Изъятие ТС после ДТП не входит в озвученные оплачиваемые случаи.

Offline gtc

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 11458
  • карма +315/-40
  • карма? не, не слышал...
Re: ШП для "чайников"
« Reply #9 : 03 Серпня, 2010, 15:58:00 »
ИМХО. Оплата за ШП производится в случаях, предусмотренных законодательно. Изъятие ТС после ДТП не входит в озвученные оплачиваемые случаи.
Тем не менее реально пришлось заплатить (авто нужно было), а теперь готовиться вернуть деньги через суд. Нач ДАИ сказал, что "не бачу підстав видати без оплати, мене потім КРУ порве, а от якби було б рішення суду..."

непонятно, оплачивается ШП или нет? Или после изменений в кодексе уже не оплачивается?
О каких изменениях речь?
Оплата ШП установлена постановой КМУ.

odessa

  • Гість
Re: ШП для "чайников"
« Reply #10 : 22 Серпня, 2010, 17:59:14 »
ИМХО. Оплата за ШП производится в случаях, предусмотренных законодательно. Изъятие ТС после ДТП не входит в озвученные оплачиваемые случаи.
Нач ДАИ сказал, что "не бачу підстав видати без оплати, мене потім КРУ порве, а от якби було б рішення суду..."

Думаю, что при наличии решения суда, КРУ к начальнику ДАИ цепляться не будет  ;).

Offline gtc

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 11458
  • карма +315/-40
  • карма? не, не слышал...
Re: ШП для "чайников"
« Reply #11 : 23 Серпня, 2010, 12:42:19 »
Думаю, что при наличии решения суда, КРУ к начальнику ДАИ цепляться не будет  ;).
Да это понятно.
Просто до получения решения пройдет еще время (кстати, кто знает - сколько времени?), а если машина нужна скорее...

олег алексеевич

  • Гість
Re: ШП для "чайников"
« Reply #12 : 23 Серпня, 2010, 15:49:23 »
УК
Стаття 79.  Зберігання речових доказів

     Речові докази  повинні  бути  уважно оглянуті,  по можливості
сфотографовані, докладно описані в протоколі огляду і приєднані до
справи   постановою   особи,  яка  провадить  дізнання,  слідчого,
прокурора або ухвалою суду. Речові докази зберігаються при справі,
за  винятком  громіздких  предметів,  які  зберігаються  в органах
дізнання,  досудового  слідства  і  в  суді  або  передаються  для
зберігання відповідному підприємству, установі чи організації.

     При передачі   справи   від   одного   органу   дізнання   чи
досудового  слідства  до іншого, направленні справи прокуророві чи
до  суду,  а  так само при передачі справи з одного суду до іншого
речові докази передаються разом із справою.
     В окремих випадках речові докази  можуть  бути  до  вирішення
справи в суді повернуті їх володільцям,  якщо це можливо без шкоди
для успішного провадження в справі.

Стаття 81. Вирішення питання про речові докази

     Питання про речові докази  вирішується  вироком,  ухвалою  чи
постановою   суду   або   постановою  органу  дізнання,  слідчого,
прокурора про закриття справи, при цьому:
 
     4) гроші,  цінності та інші речі,  нажиті  злочинним  шляхом,
передаються в доход держави;
     5) гроші,  цінності та інші речі, які були об'єктом злочинних
дій,   повертаються   їх   законним  володільцям,  а  якщо  їх  не
встановлено, то ці гроші, цінності та речі переходять у  власність
держави.
     Спір про  належність   речей,   що   підлягають   поверненню,
вирішується в порядку цивільного судочинства.
« Останнє редагування: 23 Серпня, 2010, 15:52:00 від олег алексеевич »

Offline Hamstell

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 4445
  • карма +239/-9
  • Чернігів
Re: ШП для "чайников"
« Reply #13 : 20 Вересня, 2010, 16:07:36 »
Подскажите, где я мог слышать, что при ДТП с пострадашими, если автомобиль на ходу, он может ехать на ШП своим ходом, а не на эвакуаторе?

Offline Hamstell

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 4445
  • карма +239/-9
  • Чернігів
Re: ШП для "чайников"
« Reply #14 : 20 Вересня, 2010, 17:53:38 »
Сколько дознаватель имеет право держать автомобиль на штрафплощадке?
Чем регламентировано?