Автор Тема: Техосмотр на дороге, тонировка, новые штрафы, и др. покращення.  (Прочитано 37495 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline just

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1408
  • карма +74/-4
  • Бумеранг делает из нападающего жертву!
Значимость этого законопроекта трудно переоценить. Чего только стоит право МВД проводить техосмотры во время эксплуатации авто, и устанавливать порядок проведения. :o Другие покращення так же "радуют". Ну и как всегда - "Проект акта не містить правил і процедур, які мають ризики вчинення корупційних правопорушень."
По ссылке таблица, там удобнее смотреть. Кто может, вставьте в тему.
----------------------------------------------------------------------------------------
ЗАКОН УКРАЇНИ
"Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності за окремі види порушень
у сфері безпеки дорожнього руху"


Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:

1. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122; Відомості Верховної Ради України, 2009 р., № 10-11, ст.137; 2011 р., № 38, ст. 382; 2012 р., № 5,      ст. 34; 2012 р., № 42, ст. 528):

1) в статті 121:

у частині першій після слів і знака "норм і стандартів," доповнити словами та знаками "а так само тонування стекол, що не відповідає встановленим вимогам,";

в абзаці другому частини першої слова "від двадцяти до двадцяти п'яти" замінити словами "від тридцяти до сорока";

в абзаці другому частини п’ятої слова "від трьох до п'яти" замінити словами "від десяти до двадцяти";

2)  в статті 122:

у частині другій слова "використання цих приладів та їх переобладнання з порушенням вимог відповідних стандартів" замінити словами "встановлення цих приладів, що не відповідає конструкції транспортного засобу, або їх використання чи переобладнання з порушенням норм, правил і стандартів";

в абзаці другому частини другої слова "від двадцяти п'яти до тридцяти" замінити словами "від тридцяти до тридцяти п’яти";

3) у частині першій статті 139 після слів "в тому числі" доповнити словами та знаками "встановлення на проїзній частині предметів, що перешкоджають проїзду транспортних засобів чи їх зупинці або стоянці (крім випадків огородження місць скоєння дорожньо-транспортних пригод, проведення робіт на проїзній частині, здійснення цільових заходів відповідними підрозділами Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечують безпеку дорожнього руху, заборони чи обмеження руху відповідно до рішень уповноважених на це державних органів, а також обмеження в’їзду в пішохідну зону),";

4) абзац другий частини першої статті 188-28 викласти в такий редакції:

"тягне за собою накладення штрафу на громадян від сорока до шістдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від сімдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян".

2. У пункті 21 статті 11 Закону України "Про міліцію" (Відомості Верховної Ради УРСР, 1991 р., № 4, ст. 20; Відомості Верховної Ради України, 2005 р., № 1, ст. 1; 2009 р., № 10-11, ст. 137; 2012 р., № 5, ст. 34):

1) в абзаці четвертому після слів "безпеки дорожнього руху" доповнити знаками і словами ", у встановленому порядку видавати приписи на усунення виявлених порушень;".
 
2) доповнити новим абзацом наступного змісту:

"здійснювати в порядку, установленому Міністерством внутрішніх справ України, контроль технічного стану колісних транспортних засобів під час їх експлуатації;".

3. У Законі України "Про дорожній рух" (Відомості Верховної  Ради  України, 1993 р., № 31, ст. 338; 2002 р., № 26, ст.176; 2009 р., № 10-11, ст. 137; 2012 р., № 5, ст. 34):

1)   статтю 37 доповнити частиною четвертою такого змісту:

"Порядок заборони експлуатації транспортних засобів встановлюється Кабінетом Міністрів України.";

2) у статті 52-1:

в абзаці другому частини першої після слів "та його учасників" доповнити знаками і словами ", а також встановлення порядку контролю технічного стану колісних транспортних засобів під час їх експлуатації;";
 
у частині другій після слів "вулично-дорожній мережі" доповнити словами "та їх технічним станом під час експлуатації".

II. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.

2. Кабінету Міністрів України в шестимісячний строк з дня опублікування цього Закону:

привести свої нормативно-правові акти у відповідність до цього Закону;

забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність до цього Закону.


          Голова
Верховної Ради України                                                                  В.В. РИБАК

http://www.sai.gov.ua/uploads/filemanager/file/proekt%20zakonu%20-2-.doc
http://www.sai.gov.ua/ua/law/54.htm


Дьявол рождается из пены на губах ангела, защищающего правое дело.

Offline mstyslav

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1152
  • карма +34/-13
Мы эТо сами выбрали в 2010г. ;D

Offline ГМП

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2052
  • карма +67/-22
  • Живём мы тут хорошо: так нам, дуракам, и надо!
Мы эТо сами выбрали в 2010г. ;D
Чегой-то мне кажецца, что лично я и Вы ЭТИХ не выбирали.
А хлебаем наравне с фанатами "покращэння щаз". ::)

Offline mstyslav

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1152
  • карма +34/-13
Мы эТо сами выбрали в 2010г. ;D
Чегой-то мне кажецца, что лично я и Вы ЭТИХ не выбирали.
А хлебаем наравне с фанатами "покращэння щаз". ::)
Да, тут Вы на 100% правы! Но увы, имеем, что имеем. Да и альтернативы не видать! :'(

Offline ГМП

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2052
  • карма +67/-22
  • Живём мы тут хорошо: так нам, дуракам, и надо!
Вон на рассею (но без нефти и газа) гляньте - вот и вся наша перспектива.

Offline geha14

  • Full Member
  • ***
  • Повідомлень: 170
  • карма +3/-1
Вот мне интересно, какому Украинскому стандарту левый ксенон не соответствует? Есть такой?

Offline DarkDart

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 6936
  • карма +259/-31
  • Киев
Вот мне интересно, какому Украинскому стандарту левый ксенон не соответствует? Есть такой?
ПДД 31.4.3.
Цитувати
г) на світлових приладах немає розсіювачів або використовуються розсіювачі і лампи, що не відповідають типу даного світлового приладу;
Газоразрядные лампы в фарах для ламп накаливания.

Offline geha14

  • Full Member
  • ***
  • Повідомлень: 170
  • карма +3/-1
ПДД 31.4.3.
Цитувати
г) на світлових приладах немає розсіювачів або використовуються розсіювачі і лампи, що не відповідають типу даного світлового приладу;
Газоразрядные лампы в фарах для ламп накаливания.
Это какие "фары для ламп накаливания"? Если Вы имеете ввиду стандарт Н4, то это стандарт цоколя.

Offline Mad Max

  • ROAD WARRIOR
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 5001
  • карма +185/-83
  • Скорпионище!
    • Припять и Зона отчуждения ЧАЭС
Вот мне интересно, какому Украинскому стандарту левый ксенон не соответствует? Есть такой?
ПДД 31.4.3.
Цитувати
г) на світлових приладах немає розсіювачів або використовуються розсіювачі і лампи, що не відповідають типу даного світлового приладу;
Газоразрядные лампы в фарах для ламп накаливания.
Тип светового прибора - фара головного света.
Лампа - лампа фары головного света. Накальная/газоразрядная/металогалогенная/светодиодная и т.п ли она - ПДД не упоминают.
Кстати по этому пункту ВЕСЬ "ксенон" незаконен. Рассеивателя нет.
Да и "хрусталики" тоже!
С уважением, Дмитрий

Offline Av_m

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 5728
  • карма +149/-10
Это какие "фары для ламп накаливания"?

Международное обозначение маркировки фар C – ближний свет R – дальний свет H – только с галогенной фарой HCR – ближний и дальний с галогенной лампочкой DC – ближний ксенон DCR – дальний и ближний ксенон PL – пластмассовый рассеиватель S – лампа-фара (цельностеклянная) B – противотуманная фара A – габаритный огонь 02 – код официального утверждения



Давайте рассмотрим пример расшифровки маркировки нанесенной на корпус или стекло фары головного света.  1. Знак международного утверждения и код страны, его выдавшей. Соответствующая маркировка, обозначающая тип фары (внешнего светового прибора), а также знак официального утверждения (состоит из круга, в котором проставлена буква «Е», за которой следует номер страны, предоставившей официальное утверждение, и номера официального утверждения) наносится на рассеивателе фары и на корпусе фары, если рассеиватель может быть от него отделен. В США фары маркируются аббревиатурой «DOT» (Department Of Transport/Министерство транспорта), а «европейские» – буквой «Е» в кружочке с цифрой – кодом страны, где фара одобрена для использования («Е1» — Германия, «Е2» — Франция, и т.д.).
Германия
Франция
Италия
Нидерланды
Швеция
Бельгия
Венгрия
Чешская Республика
Испания
Югославия
Великобритания
Австрия
Люксембург
Швейцария

Норвегия
Финляндия
Дания
Румыния
Польша
Португалия
СНГ
Греция

2. Предназначение фары A: Боковые фар B: ПТФ C: Ближний свет R: Дальний свет CR: Ближний и дальний свет C/R: Ближний или дальний свет 3. Регламент ламп H4 HC: Галогеновые лампы ближнего света HCR: Галогеновые лампы ближнего и дальнего света HC/R: Галогеновые лампы ближнего или дальнего света 4. Маркировка фар для ксенона DC: Ксенон ближний свет DR: Ксенон дальний свет DC/R: Ксенон ближний или дальний свет 5. Освещенность Люксы: 7.5; 10; 12.5; 17.5; 20; 25; 27.5; 30; 37.5; 40; 45; 50. 6. Направление движения Если на фаре стоит стрелка, то такая фара предназначена для левостороннего движения, если стрелки нет – то для правостороннего. Если стрелка двухсторонняя, то фара годится и для лево-, и для правостороннего движения. Маркировка автомобильной фары несет в себе большое количество информации, знать которую необходимо. Фирма-производитель: AL, Aspock, Bosch, Britax, Carello, CEV, Cobo, Gmak, Hella, Ermax, Europoint, Koito, Ichikoh, Icjpoint, Imasen, Jokon, Lescoa, OEW, Olsa, Oсвар, Rinder, Reiluxia, Rubbolite, TRW, THK, Schefenacker, Seima, Sylvania, Sidler, Socop, Stanley, SWF, Superpoint, Valeo, Vignal, Yorka, ZKW, ULO и другие. Маркировка HCHR на японских автомобилях означает - HID C Halogen R, т.е. ближний ксенон, дальний галогеновый свет.

http://passat-b5.ru/showthread.php?t=185116

Offline geha14

  • Full Member
  • ***
  • Повідомлень: 170
  • карма +3/-1
Этот стандарт официально признан Украиной?

Offline Александр Васильевич

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 5708
  • карма +108/-6
Ну да, она по нему и проводит сертификацию иномарок. Да и со времен СССР было такое, кроме ксенона.

Offline geha14

  • Full Member
  • ***
  • Повідомлень: 170
  • карма +3/-1
Пошёл, посмотрел у себя:           PP +120
                                       LENS    PS  и что оно значит? Машина Истар, китаёз, в ближнем ксенон в линзах, в дальнем галоген Н7.

Offline Александр Васильевич

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 5708
  • карма +108/-6
Да тут китайским мало кто владеет... ;D

Offline Loki

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 7085
  • карма +175/-81
    • FB
ну логика простая: есть машина - значит, есть еще пока деньги, которые можно отнять
вот вам исчерпывающее обоснование всего покращення в сфере ПДД и штрафов
Everything will be okey in the end. If it's not okey, it's not the end.