Автор Тема: Я обернувся та побачив  (Прочитано 128 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Oleg150965

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2042
  • карма +74/-4
Я обернувся та побачив
« : 11 Березня, 2018, 10:15:59 »
На теперішній час в судових засіданнях дуже часто покази свідків набувають "натягнутості" до фактичних обставин справи.

Як приклад покази свідка під час огляду місця пригоди працівниками поліції

"Що дійсно проживаю за адресою працюю я приватним підприємцем в мене є свій магазин автозапчастин  в м.Йосиповка по вул.Шнеерсона 58. 45.18.2056р я зі своїм товарищем стояли біля мого магазину пили кофе. Погода була ясна, без опадів. В цей час коли ми стояли на вулиці ми почули гучний звук гальм. Повернувши голову в сторону кафе колиба я побачив наступне. Рухався автомобіль КІА сірого кольору, Який мав намір повернути на ліво з автодороги по вул.Шнеерсона в напрямку сервісного центру м.Йосиповка. Позаду нього рухався автомобіль Subaru. Автомобіль КІА був із включеним поворотом коли почав маневр. Почав маневр і в даній ситуаціі автомобіль Субару білого кольору. Він ще за 50м почав маневр, після чого автомобіль КІА почав повертати в ліво із ввімкненим поворотом. Автомобіль Субару що б  уникнути зіткнення з автомобілем КІА почав уходити в ліво але уникнути зіткнення не вдалось.
Перед початком маневру перший, це був автомобіль Subaru, який рухався по своїй руху смугу, приблизно за 50 метрів почав маневр до автомобіля КІА. Автомобіль Subaru перед початком маневру був на своїй смузі як почав маневр то вже був на відстані 5 метрів правий боковий інтервал. Автомобіль КІА перед початком знаходився на своїй смузі руху, правий боковий інтервал був 4 метри, як почав маневр і в час зіткнення правий боковий інтервал був від переднього правого колеса до правого краю проїжджої частини6,0м праве задне колесо до правого краю проїжджої частини4,5метри.
  "

Головуючим в цих свідченнях для їх спростування у судовому засіданні є фраза - "ми почули гучний звук гальм. Повернувши голову в сторону кафе колиба

На жаль судді та фахівці автотехнічних досліджень приймають до уваги такі свідчення. Спростування таких свідчень дуже важливо оскільки по суті вони тільки "закакують" матеріали справи. >:(


Дуже втомило боротись з цим "імпедансом" свідоцької бази. Тому викладаю приклад пояснення який спростовує такі свідчення.

.........................

-   Свідок Путін В.В. пояснив що наприкінці літа він знаходився біля свого магазина разом із знайомим та пив каву(чому він так і не вказав призвище ЗНАЙОМОЇ йому людини стає незрозумілим як що він дійсно йому знайомий та він таки пив з ним каву?) Коли він почув звук гальм повернув голову та побачив що автомобіль Subaru вдарив автомобіль KIA . При цьому перший автомобіль намагався здійснити обгін другого автомобіля який здійснював поворот ліворуч. Швидкість автомобіля KIA була невеликою приблизно 30 км/год. Автомобіль Subaru рухався із швидкістю приблизно 70-80 км/год. Зіткнення сталось на смузі зустрічного руху. У автомобіля KIA був включений покажчик повороту. Свідок Путін В.В. додатково вказує що він був повернутий до дороги та мав можливість бачити як автомобілі рухались до повороту. Але після звуку гальм він повернув голову та побачив саме зіткнення. Таким чином що в своїх поясненнях що в свідченнях які він дав додатково в суді він однозначно вказує на те, що почувши звук гальм він ПОВЕРНУВ голову та лиш після того він побачив саме зіткнення. Як відомо з пояснень самого Путін В.В. та його товариша Жириновського В.М. вони ПОВЕРНУЛИ голову почувши звук гальм. Гальма зафіксовані на проїжджій частині мають дуже малу довжину. Людина яка чує будь який звук повинна зорієнтуватись в просторі та визначити для себе із якого напрямку йде звук а лише потім розвернутись до місця з якого лунає цей звук. В експертних дослідженнях застосовується часовий параметр t1 – чес реакции людини на зміну обстановки. Таким чином для того щоб людина відреагувала на зміну дорожньої обстановки потрібен певний час реакції та він аж ніяк не менш наведеного у розрахунках експертом. Він більше як 0,6сек. Також людині потрібен час для того, щоб розвернутись в напрямку де сталась пригода. Таким чином сумарно цей час буде більш як 1 сек. Тепер визначимо шлях який пройдуть автомобілі за цей час в 1 секунду. Швидкість автомобіля KIA була в межах 30 км/год що складає 8,3м/с. Таким чином за проміжок часу який пройшов з моменту коли сталась пригода автомобіль KIA пройшов не менш як 8,3м. Шлях пройдений автомобілем Subaru буде складати при наведеній швидкості у 70-80км/год – відповідно 19,4м/с – 22,2м/с тобто автомобіль відповідно подолає шлях у 19,м та 22,2м.  Це в свою чергу визначає що свідок Путін В.В. коли відреагував на почутий звук гальм та удар повернувши голову побачив, як автомобілі вже закінчували рух та самої пригоди він не бачив. Надані розрахунки знаходяться на рівні шкільного курсу фізики розділу механіка та не потребують спеціальної підготовки. Таким чином виникає питання що саме бачив свідок Путін В.В. та чи дійсно він бачив механізм розвитку події як що для того щоб побачити місце звідки йшов звук гальм та удару йому таки було потрібно повернутись та й що він взагалі побачив як що він повернувшись побачив як автомобілі подолавши певні встановлені відповідні відстані від місця контакту фактично закінчували свій рух. Також свідок Путін В.В. при ствердженні що він все таки бачив не зміг пояснити на якій відстані від повороту водій Обама Б.В. таки увімкнув світловий покажчик повороту та таким самим встановити завчасного вмикання світлового покажчика у відповідності до технічних вимог ПДР України. Оскільки завчасне вмикання світлового покажчика повороту є запорукою попередження інших учасників руху про намір виконання повороту то тим самим судом так і не було встановлено – чи завчасно водій Обама Б.В. увімкнув світловий покажчик повороту?  Таким чином покази свідка Путін В.В. неповні та технічно не обґрунтовані та не мають місця для проведення автотехнічного дослідження так і для розгляду як таких у судовому проваджені.

........................................

Прошу висловлюватись по суті питання.

P.S. Висловлюю щиру подяку шановному Анатолію Олексійовичу за дебати, поради та підтримку при складані цого тексту. ;) :)