Автор Тема: Момент возникновения опасности для АМ движущегося к выезду с АЗС  (Прочитано 844 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline V V S

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • карма +27/-0
Мы обсуждаем уже состоявшееся ДТП и момент возникновения опасности, Вы же оперируете понятием опасности для движения и произойдет или нет ДТП в зависимости от субъективной оценки ситуации водителем. Момент же возникновения опасности это более объективное понятие, определяемое в экспертном исследовании в соответствии с определенными методиками.
Нічого не маю проти. Але...

При розгляді моменту виникнення небезпеки, як більш об`єктивного поняття, ви (вжито в множині) розглядаєте тільки положення авто, що виїжджає з АЗС. Яке в свою чергу, має швидкість чи то 19, чи то 10 км/год - і все.
Ні куди воно їхало (повертало, прямо, намагалось здійснити розворот), ні детальної схеми або знімка (надаті посилання абсолютно не відповідають малюнку в ТС), ніяких фактичних даних стосовно іншого учасника ДТП і так далі...
Ну і якщо вже обговорювати саме момент виникнення небезпеки, як більш об`єктивного поняття,  що визначається в ексертному досліжденні за визначеними методиками - то вибачте, але вода водяна або масло масляне тут в залишку.

Лише моя думка.
« Останнє редагування: 24 Березня, 2018, 21:19:49 від V V S »

Offline vad160568

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 9287
  • карма +463/-27

Нічого не маю проти. Але...

При розгляді моменту виникнення небезпеки, як більш об`єктивного поняття, ви (вжито в множині) розглядаєте тільки положення авто, що виїжджає з АЗС. Яке в свою чергу, має швидкість чи то 19, чи то 10 км/год - і все.
Ні куди воно їхало (повертало, прямо, намагалось здійснити розворот), ні детальної схеми або знімка (надаті посилання абсолютно не відповідають малюнку в ТС), ніяких фактичних даних стосовно іншого учасника ДТП і так далі...
Ну і якщо вже обговорювати саме момент виникнення небезпеки, як більш об`єктивного поняття,  що визначається в ексертному досліжденні за визначеними методиками - то вибачте, але вода водяна або масло масляне тут в залишку.

Лише моя думка.
На малюнку у стартовому пості зображено достатньо інформації, щоб відповісти на питання ТС.
Quodcunque aliquis ob tutelam corporis sui fecerit jure id fecisse videtur

Offline V V S

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • карма +27/-0
Якщо авто з АЗС рухаеться з зазначеною швидкістю 10-19 км/год, а авто, що рухається дорогою - 30 км/год, то, враховуючи масштабні відносини, чи взагалі інснує небезпека і, відповідно, момент її виникнення?
Якщо авто з АЗС рухається зі швидкістю 40 км/год, то враховуючи вид дорожнього покриття, геометрію виїзду  з АЗС та довжину гальмівного шляху, в якому положенні він стає небезпекею?

Offline mark

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 5576
  • карма +293/-10
В момент, когда, водитель не остановился перед знаком 2.1 на выезде с АЗС.

помимо этого у нас на заправке стоит 2.2
и тем не менее, уже за этот год, две серьёзные аварии с пострадавшими...
-------------------------------------------
Ко мне часто приходят гениальные мысли...
...но меня никогда нет дома :(

Offline Oleg150965

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2613
  • карма +113/-5
Мы обсуждаем уже состоявшееся ДТП и момент возникновения опасности, Вы же оперируете понятием опасности для движения и произойдет или нет ДТП в зависимости от субъективной оценки ситуации водителем. Момент же возникновения опасности это более объективное понятие, определяемое в экспертном исследовании в соответствии с определенными методиками.

Оно не объективное а ситуативное - в каждой ситуации этот момент может быть разным.

Offline Oleg150965

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2613
  • карма +113/-5
Якщо авто з АЗС рухаеться з зазначеною швидкістю 10-19 км/год, а авто, що рухається дорогою - 30 км/год, то, враховуючи масштабні відносини, чи взагалі інснує небезпека і, відповідно, момент її виникнення?
Якщо авто з АЗС рухається зі швидкістю 40 км/год, то враховуючи вид дорожнього покриття, геометрію виїзду  з АЗС та довжину гальмівного шляху, в якому положенні він стає небезпекею?

Все гораздо проще.

Каждое ТС движется по своей линии движения(пусть она будет прямолинейной)
Как только водитель движущийся по ГД поймет что удаление ТС движущегося по АЗС не обеспечивает остановки ТС до линии движения ТС которое движется по ГД - вот тут и возникает опасность для движения и обязанность выполнять 12.3..

А все эти знаки указывающие на приоритет проезда-движения технически только лишь обязывают но не определяют как действовать. Действовать надо выполняя 1.5 - и все будет в РОШЕНЕ.

Offline vad160568

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 9287
  • карма +463/-27
Якщо авто з АЗС рухаеться з зазначеною швидкістю 10-19 км/год, а авто, що рухається дорогою - 30 км/год, то, враховуючи масштабні відносини, чи взагалі інснує небезпека і, відповідно, момент її виникнення?
Якщо авто з АЗС рухається зі швидкістю 40 км/год, то враховуючи вид дорожнього покриття, геометрію виїзду  з АЗС та довжину гальмівного шляху, в якому положенні він стає небезпекею?
Момент виникнення небезпеки та небезпека для руху це різні поняття. Перша це час безпосередньо пов'язаний з точкою на проїздній частині, після перетину якої при невжитті невідкладних заходів ДТП неминуче, а друге  це рухомий об'єкт, чи зміна доржньої обстановки, що можуть призвести до ДТП. Таким чином для визначення моменту виникнення небезпеки не має необхідності пов'язувати його не зі швидкістю ні з довжиною  гальмівного шляху ні з видом дорожнього покриття. Визначається він ситуативно в залежності від типу дорожньо-транспортної пригоди.
Quodcunque aliquis ob tutelam corporis sui fecerit jure id fecisse videtur

Offline vad160568

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 9287
  • карма +463/-27
В момент, когда, водитель не остановился перед знаком 2.1 на выезде с АЗС.

помимо этого у нас на заправке стоит 2.2
и тем не менее, уже за этот год, две серьёзные аварии с пострадавшими...
Особенно если АЗС на трассе и полосы разгона не оборудованы. Есть так же уникумы при знаках на выезде с заправки, что движение одностороннее, через газон выехать на встречку, да их такое количество, что через некоторое время на дороге возникает место для разворота, отличить которое от штатно оборудованного становится проблематично.
Quodcunque aliquis ob tutelam corporis sui fecerit jure id fecisse videtur

Offline vad160568

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 9287
  • карма +463/-27
Мы обсуждаем уже состоявшееся ДТП и момент возникновения опасности, Вы же оперируете понятием опасности для движения и произойдет или нет ДТП в зависимости от субъективной оценки ситуации водителем. Момент же возникновения опасности это более объективное понятие, определяемое в экспертном исследовании в соответствии с определенными методиками.

Оно не объективное а ситуативное - в каждой ситуации этот момент может быть разным.
Понятие объективное, а определяется в зависимости от типа дорожной ситуации. Объективное и ситуативное это разные категории не исключающие друг друга.
Quodcunque aliquis ob tutelam corporis sui fecerit jure id fecisse videtur

Offline Oleg150965

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2613
  • карма +113/-5
Мы обсуждаем уже состоявшееся ДТП и момент возникновения опасности, Вы же оперируете понятием опасности для движения и произойдет или нет ДТП в зависимости от субъективной оценки ситуации водителем. Момент же возникновения опасности это более объективное понятие, определяемое в экспертном исследовании в соответствии с определенными методиками.

Оно не объективное а ситуативное - в каждой ситуации этот момент может быть разным.
Понятие объективное, а определяется в зависимости от типа дорожной ситуации. Объективное и ситуативное это разные категории не исключающие друг друга.

Выполнить требования 2.1 = это объективно а непосредственно обесепечить безопасность во время выезда от АЗС - это субъективно и зависит от:
- видимости
- обзорности
- скоростей
- организации дорожного движения
- типов ТС
- опыта вождения
- и т.д. и т.п.

Offline V V S

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • карма +27/-0
Якщо авто з АЗС рухаеться з зазначеною швидкістю 10-19 км/год, а авто, що рухається дорогою - 30 км/год, то, враховуючи масштабні відносини, чи взагалі інснує небезпека і, відповідно, момент її виникнення?
Якщо авто з АЗС рухається зі швидкістю 40 км/год, то враховуючи вид дорожнього покриття, геометрію виїзду  з АЗС та довжину гальмівного шляху, в якому положенні він стає небезпекею?
Момент виникнення небезпеки та небезпека для руху це різні поняття. Перша це час безпосередньо пов'язаний з точкою на проїздній частині, після перетину якої при невжитті невідкладних заходів ДТП неминуче, а друге  це рухомий об'єкт, чи зміна доржньої обстановки, що можуть призвести до ДТП. Таким чином для визначення моменту виникнення небезпеки не має необхідності пов'язувати його не зі швидкістю ні з довжиною  гальмівного шляху ні з видом дорожнього покриття. Визначається він ситуативно в залежності від типу дорожньо-транспортної пригоди.
Цілком згоден.
Як мабуть і Ви з тим, що за відсутності небезпеки для руху неможливе виникнення її моменту.

Offline vad160568

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 9287
  • карма +463/-27
Мы обсуждаем уже состоявшееся ДТП и момент возникновения опасности, Вы же оперируете понятием опасности для движения и произойдет или нет ДТП в зависимости от субъективной оценки ситуации водителем. Момент же возникновения опасности это более объективное понятие, определяемое в экспертном исследовании в соответствии с определенными методиками.

Оно не объективное а ситуативное - в каждой ситуации этот момент может быть разным.
Понятие объективное, а определяется в зависимости от типа дорожной ситуации. Объективное и ситуативное это разные категории не исключающие друг друга.

Выполнить требования 2.1 = это объективно а непосредственно обесепечить безопасность во время выезда от АЗС - это субъективно и зависит от:
- видимости
- обзорности
- скоростей
- организации дорожного движения
- типов ТС
- опыта вождения
- и т.д. и т.п.
Товарищ полковник, Вы сказали совершенно правильную и справедливую вещь, но давайте уж как то определяться, мы говорим о моменте возникновения опасности или в общем об обеспечении безопасности дорожного движения? Вопрос был о моменте возникновения опасности.
Quodcunque aliquis ob tutelam corporis sui fecerit jure id fecisse videtur

Offline vad160568

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 9287
  • карма +463/-27
Якщо авто з АЗС рухаеться з зазначеною швидкістю 10-19 км/год, а авто, що рухається дорогою - 30 км/год, то, враховуючи масштабні відносини, чи взагалі інснує небезпека і, відповідно, момент її виникнення?
Якщо авто з АЗС рухається зі швидкістю 40 км/год, то враховуючи вид дорожнього покриття, геометрію виїзду  з АЗС та довжину гальмівного шляху, в якому положенні він стає небезпекею?
Момент виникнення небезпеки та небезпека для руху це різні поняття. Перша це час безпосередньо пов'язаний з точкою на проїздній частині, після перетину якої при невжитті невідкладних заходів ДТП неминуче, а друге  це рухомий об'єкт, чи зміна доржньої обстановки, що можуть призвести до ДТП. Таким чином для визначення моменту виникнення небезпеки не має необхідності пов'язувати його не зі швидкістю ні з довжиною  гальмівного шляху ні з видом дорожнього покриття. Визначається він ситуативно в залежності від типу дорожньо-транспортної пригоди.
Цілком згоден.
Як мабуть і Ви з тим, що за відсутності небезпеки для руху неможливе виникнення її моменту.
Скажу більше, за відсутності небезпеки для руху і ДТП не буде.
Quodcunque aliquis ob tutelam corporis sui fecerit jure id fecisse videtur

Offline YaAA

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 4186
  • карма +221/-15
Скажу ще більше, за відсутністю ДТП і статті 124 в КУпАП не буде... :)

Offline V V S

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • карма +27/-0
Скажу більше, за відсутності небезпеки для руху і ДТП не буде.
Оооо...
То як можливо визначати момент виникнення небезпеки без задіяння до розгляду того, для кого саме він виникає???