Автор Тема: Перевозка опасного груза  (Прочитано 608133 раз)

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Offline Sergey Mishenko

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2344
  • карма +91/-28
Re: Перевозка опасного груза
« Reply #2865 : 02 Лютого, 2017, 15:13:31 »
Обращение в Европейский суд не могу "показать" - не получается закачать во вложение.

Ваше вложение не может быть сохранено. Возможно файл больше, чем позволяет сервер.

Пожалуйста, проконсультируйтесь с администратором для получения более подробной информации.
Выбор правильного решения приходит с опытом, опыт приходит с каждым неправильным выбором.
Не нужно стесняться своих ошибок.

Offline Sergey Mishenko

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2344
  • карма +91/-28
Re: Перевозка опасного груза
« Reply #2866 : 30 Березня, 2017, 09:36:39 »
Может кто подскажет сколько нужно ждать с ЕСПЧ ответа на жалобу? Получено в Страсбурге 16.08.2016 года.
Выбор правильного решения приходит с опытом, опыт приходит с каждым неправильным выбором.
Не нужно стесняться своих ошибок.

Offline Санёк(Dozor)

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 3228
  • карма +117/-18
  • Симферополь URFF-URFB
Re: Перевозка опасного груза
« Reply #2867 : 03 Травня, 2017, 20:11:02 »
Может кто подскажет сколько нужно ждать с ЕСПЧ ответа на жалобу? Получено в Страсбурге 16.08.2016 года.
Где-то на просторах тырнета видел условия обращения и сроки рассмотрения дел в ЕСПЧ...  Полазь, поищи.

Offline Sergey Mishenko

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2344
  • карма +91/-28
Re: Перевозка опасного груза
« Reply #2868 : 05 Травня, 2017, 10:08:15 »
Может кто подскажет сколько нужно ждать с ЕСПЧ ответа на жалобу? Получено в Страсбурге 16.08.2016 года.
Где-то на просторах тырнета видел условия обращения и сроки рассмотрения дел в ЕСПЧ...  Полазь, поищи.
Честно говоря не видел на просторах тырнета про срок признания жалобы приемлемая (не приемлемая). Если будет признана приемлемой, то тогда может быть рассмотрена по сути.
А суть жалобы - это не рассмотрения иска по сути (хотя пути господни неисповедимы), а обращения в суд на обжалования НПА после 6 месяцев.
Выбор правильного решения приходит с опытом, опыт приходит с каждым неправильным выбором.
Не нужно стесняться своих ошибок.

Offline Sergey Mishenko

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2344
  • карма +91/-28
Re: Перевозка опасного груза
« Reply #2869 : 16 Червня, 2017, 17:26:09 »
Выбор правильного решения приходит с опытом, опыт приходит с каждым неправильным выбором.
Не нужно стесняться своих ошибок.

Offline Sergey Mishenko

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2344
  • карма +91/-28
Re: Перевозка опасного груза
« Reply #2870 : 07 Грудня, 2017, 08:58:02 »
..... а обращения в суд на обжалования НПА после 6 месяцев.
Вот какие у меня были аргументы
До Верховного суду України
01043, Україна, м. Київ, вул. П. Орлика,4
За справою №826/27611/15
Суддя Панталієнко П.В.

Позивач (скаржник): Міщенко Сергій Анатолійович
86155, Донецька обл., м. Макіївка,
вул. Робоча 9-2
050-367-88-97
тимчасово мешкаю за адресою:
85670, Донецька область, м. Вугледар,
вул. Радянська буд. 6 кв. 31
адреса електронного суду: 2599011832@mail.gov.ua

Відповідач: Міністерство внутрішніх справ України
01024, м. Київ, вул. Богомольця,10
044-256-03-33

про скасування наказу № 822 від 26.07.2004 року  Міністерства внутрішніх справ України

На виконання ухвали Верховного суду України від 30.05.2016р.
ПОЯСНЕННЯ
ЗА ЗАЯВОЮ ПРО ПЕРЕГЛЯД СУДОВИХ РІШЕНЬ
ухвали Окружного адміністративного суду міста Києва від 25 грудня 2015 року, ухвали Київського апеляційного адміністративного суду від 16 березня 2016 року ухвали Вищого адміністративного суду від 19 квітня 2016 року за справою №К/800/9803/16

На виконання ухвали Верховного суду України про продовження строку на усунення недоліків пояснюю наступне:

Під час звернення з позовом у суді першої інстанції було встановлено, що в цьому випадку порядок звернення до суду регламентується ч. 2 ст. 99 КАС України та суд ухвалив залишити позовну заяву без розгляду у зв’язку з недотриманням строків.
Не погодившись з таким рішенням мною було подано апеляційну скаргу, оскільки судом не повністю досліджено законодавство України, а за такими обставинами порушено право звернення до суду.
   Зокрема, суд другої інстанції дослідив матеріали справи та зміст апеляційної скарги погодився з рішенням суду першої інстанції та залишив ухвалу суду першої інстанції без змін, а апеляційну скаргу без задоволення.
-   Проте Суд не взяв до уваги той факт, що суб*єкт підприємницької діяльності, який після набрання законної сили Наказу, а саме строку шість місяців, вперше вирішить зайнятися перевезенням небезпечного вантажу автомобільним транспортом та дізнається за текстом Наказу, регламентуючих умови таких перевезень, про порушення своїх прав та інтересів завчасно позбавлено права на оскарження такого нормативно-правового акту, тобто позбавлений його право звернення до суду.
-Судом не оцінено те, що обмеження строку звернення до суду може в окремому випадку (а саме я маю на увазі спірний нормативний акт) не відповідає Конституції України в частині рівності правам громадянина України перед правом звернення до суду у відповідності до дати.
- Суд не надав оцінку відсутності роз*яснення за текстом Наказу про можливість його оскарження відповідно та у строк. Таке право громадянину України дає Конституція України ст. 57.
- Судом першої та другої інстанції взагалі не досліджено право громадянина України на досудове врегулювання спору, яке встановлює Закон України «Про звернення громадян». За рішенням суду двох інстанцій, яке набрало законної сили, в розгляд справи № 805/2740/15-а Донецького окружного адміністративного суду  встановлено, що 03.02.2014 року до Міністерства внутрішніх справ України, з мого боку, надіслано пропозиція, строк подання якої не встановлено законодавством України.
- Нормами Права до прав громадянина України по суті задекларовано правовий принцип: «Що не заборонено, те - дозволено». За таких обставин громадянин України має право оскаржити нормативно – правовий акт органу центральної виконавчої влади, керуючись Законом України «Про звернення громадян», що можливо й після спливу шестимісячного строку у будь-який час.   
- Крім того, суд другої інстанції посилається на Рішення Європейського суду з прав людини по справі «Іліан проти Туреччини»
« встановлення обмежень до суду у зв'язку з пропуском строку звернення до суду повинно застосовуватись з певною гнучкістю і без надзвичайного формалізму, воно не застосовується автоматично і не має абсолютного характеру, перевіряючи його виконання слід звертати увагу на обставини справи.»
та Рішення Європейського суду з прав людини від 07 липня 1989 року у справі "Юніон Аліментаріа Сандерс С. А. проти Іспанії"
« заявник зобов'язаний демонструвати готовність брати участь на всіх етапах розгляду, що стосуються безпосередньо його, утримуватися від використання прийомів, які пов'язані із зволіканням у розгляді справи, а також максимально використовувати всі засоби внутрішнього законодавства для прискорення процедури слухання.»
З огляду двох Рішень Європейського суду з прав людини відсутня пряма норма, яка обмежує права людини на звернення до суду, а зазначено підхід к розгляду цього питання «з певною гнучкістю і без надзвичайного формалізму», що проігноровано Судом.

Суд касаційної інстанції дослідив касаційну скаргу дійшов висновку: «Обставини, які зазначені скаржником у касаційній скарзі, досліджувалися та перевірялися судами попередніх інстанцій з наданням їм належної правової оцінки. Виходячи зі змісту касаційної скарги та оскаржуваних судових рішень, касаційна скарга є необґрунтованою, а викладені в ній доводи не викликають необхідності перевірки матеріалів справи, оскільки заявник не наводить підстав, які б дозволили вважати, що суди неправильно застосували норми  процесуального права.» ТОБТО розгляд скарги відбувся ФОРМАЛЬНО (!!!), не вдаючись до суті спірної ситуації. Проте Судом не спростовано твердження скаржника за касаційною скаргою, тобто суд Вищої інстанції погодився з рішенням суду першої та другої інстанції з посиланням на ч.2 ст.99 Кодексу адміністративного судочинства України, проігнорував ч.4 ст.99 Кодексу адміністративного судочинства України та  Рішення Європейського суду з прав людини, яке надає право Правосуддю вирішувати за власним переконанням щодо можливості розгляду адміністративної справи, в наслідок оскарження нормативно-правовий органу центральної виконавчої влади за підстав порушенню прав громадянина України, гарантованих Конституцією України.

Для прискорення припинення свавілля з боку Міністерства внутрішніх справ України щодо порушення прав громадянин України, яке відбувається за Наказом більш ніж 10 років, а саме порушення права щодо вільного пересування, права рівності, права визначеності та МАЄ МІСЦЕ ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ПЕРЕВІЗНИКІВ ЗА ОЗНАКОЮ НАЛЕЖНОСТІ ДО КРАЇНИ, було подано цей адміністративний позов з проханням скасувати його.
!!! Пояснення з боку відповідача, щодо розгляду справи Судом, до суду не надходило, тобто відповідач згоден розглянути справу у суді без звернення уваги на строки.
   Все вище перелічене свідчить про не повне дослідження судом першої, другої та касаційної інстанції обставин справи та законодавства України, як наслідок Судом  порушено моє право громадянина України на звернення до суду.
Враховуючи вищенаведене ПРОШУ:

Прийняти до розгляду мою Заяву ПРО ПЕРЕГЛЯД СУДОВИХ РІШЕНЬ: ухвали Окружного адміністративного суду міста Києва від 25 грудня 2015 року, ухвали Київського апеляційного адміністративного суду від 16 березня 2016 року ухвали Вищого адміністративного суду від 19 квітня 2016 року за справою № К/800/9803/16;
У зв*язку з невизначеністю постійного перебування в наслідок проведення АТО за місцем моєї реєстрації громадянина України м. Макіївки прошу кореспонденцію (рішення за заявою) надіслати на  2599011832@mail.gov.ua .


«10» червня 2016р.                     Міщенко С.А.


Выбор правильного решения приходит с опытом, опыт приходит с каждым неправильным выбором.
Не нужно стесняться своих ошибок.

Offline vad160568

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 9639
  • карма +1777/-831
Re: Перевозка опасного груза
« Reply #2871 : 29 Січня, 2018, 11:36:55 »
Говорили, что был поврежден бак и разлилось топливо.
Quodcunque aliquis ob tutelam corporis sui fecerit jure id fecisse videtur

Offline Sergey Mishenko

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2344
  • карма +91/-28
Re: Перевозка опасного груза
« Reply #2872 : 10 Січня, 2019, 09:59:33 »
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

НАКАЗ

26.07.2004  № 822
Втрата чинності від 05.10.2018, підстава - z1041-18

И чем теперь руководствуемся ?
Выбор правильного решения приходит с опытом, опыт приходит с каждым неправильным выбором.
Не нужно стесняться своих ошибок.

Offline YaAA

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 4173
  • карма +397/-44

Offline Sergey Mishenko

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2344
  • карма +91/-28
Re: Перевозка опасного груза
« Reply #2874 : 10 Січня, 2019, 15:05:30 »
Закон
Стаття 1. Визначення термінів

     У цьому  Законі  наведені  нижче  терміни вживаються у такому
значенні:

     небезпечний вантаж -  речовини,  матеріали,  вироби,  відходи
виробничої  та  іншої  діяльності,  які  внаслідок  притаманних їм
властивостей  за  наявності  певних  факторів   можуть   під   час
перевезення   спричинити   вибух,  пожежу,  пошкодження  технічних
засобів,  пристроїв,   споруд   та   інших   об'єктів,   заподіяти
матеріальні  збитки  та  шкоду  довкіллю,  а  також  призвести  до
загибелі,  травмування,  отруєння   людей,   тварин   і   які   за
міжнародними  договорами,  згода  на  обов'язковість  яких  надана
Верховною  Радою  України,  або  за  результатами  випробувань   в
установленому  порядку  залежно  від ступеня їх впливу на довкілля
або людину віднесено до одного з класів небезпечних речовин;


маршрути перевезення небезпечних вантажів - залізничні шляхи,
автомобільні дороги, внутрішні водні шляхи, морський та повітряний
простір,  де дозволено рух транспортних  засобів,  які  перевозять
небезпечні вантажі;


IІ. Погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів

1. Перевезення небезпечних вантажів, які згідно з ДОПНВ належать до вантажів підвищеної небезпеки, територією України здійснюються за наявності погодження маршруту руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів, виданого Національною поліцією України (далі - поліція).


Может мне кто-нибудь пояснит сходство или различие между формулировкой опасный груз и груз повышенной опасности?
Почему если эти названия имеют разные значения  все эти ведомства могли это принять?
Или ОНИ всё же хотят что-бы дал оценку Суд?
Срок 6 месяцев истекает в марте. Господа, мне это на сейчас как бы не нужно...... Зрителей, судя по количеству просмотрам, много......образец есть чуть выше!
Выбор правильного решения приходит с опытом, опыт приходит с каждым неправильным выбором.
Не нужно стесняться своих ошибок.

Offline YaAA

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 4173
  • карма +397/-44
Re: Перевозка опасного груза
« Reply #2875 : 10 Січня, 2019, 15:42:22 »
вантажі підвищеної небезпеки - небезпечні вантажі, що можуть бути використані не за призначенням, а в терористичних цілях та відповідно призвести до тяжких наслідків, зокрема масової загибелі людей або великих руйнувань. Перелік вантажів підвищеної небезпеки визначається згідно з главою 1.10 додатка А до ДОПНВ;



Offline Sergey Mishenko

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2344
  • карма +91/-28
Re: Перевозка опасного груза
« Reply #2876 : 10 Січня, 2019, 16:42:30 »
вантажі підвищеної небезпеки - небезпечні вантажі, що можуть бути використані не за призначенням, а в терористичних цілях та відповідно призвести до тяжких наслідків, зокрема масової загибелі людей або великих руйнувань. Перелік вантажів підвищеної небезпеки визначається згідно з главою 1.10 додатка А до ДОПНВ;
Т.е. груз повышенной опасности является одним из видов опасных грузов?
Но тогда приказ не соответствует Закону поскольку в Законе речь идёт про все опасные грузы без каких-либо исключений!
Выбор правильного решения приходит с опытом, опыт приходит с каждым неправильным выбором.
Не нужно стесняться своих ошибок.

Offline YaAA

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 4173
  • карма +397/-44
Re: Перевозка опасного груза
« Reply #2877 : 10 Січня, 2019, 19:46:08 »
Приказ принят на основе ст. 16 Закона.

Offline Sergey Mishenko

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2344
  • карма +91/-28
Re: Перевозка опасного груза
« Reply #2878 : 11 Березня, 2019, 12:39:01 »
Приказ принят на основе ст. 16 Закона.
Стаття 16. Компетенція Міністерства внутрішніх справ України,
                Національної поліції у сфері дорожнього
                перевезення небезпечних вантажів

     До  компетенції Міністерства внутрішніх справ України у сфері
дорожнього перевезення небезпечних вантажів належить:

     розроблення  і  затвердження  за  погодженням  з  центральним
органом  виконавчої  влади,  що  забезпечує  формування  державної
політики  у  сфері  транспорту, нормативно-правових актів з питань
дорожнього перевезення небезпечних вантажів;

     здійснення  контролю  за забезпеченням організації підготовки
водіїв  транспортних  засобів  та  уповноважених  з питань безпеки
перевезення небезпечних вантажів;

     приймання    іспитів    та    видача   відповідних   свідоцтв
установленого зразка.

     До   компетенції  Національної  поліції  у  сфері  дорожнього
перевезення небезпечних вантажів належить:

     здійснення  контролю  за  безпекою  дорожнього  руху  під час
дорожнього   перевезення   небезпечних   вантажів  (  z1041-18  ),
додержанням законодавства у зазначеній сфері;

     розроблення     і     видача    в    установленому    порядку
( z1043-18 ) погоджень маршрутів руху транспортних засобів під час
дорожнього перевезення небезпечних вантажів.
{  Стаття  16  із  змінами,  внесеними згідно із Законами N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008, N 5459-VI ( 5459-17 ) від 16.10.2012; в
редакції Закону N 901-VIII ( 901-19 ) від 23.12.2015 }


Ну и где здесь написано, что МВД может (разрешено) игнорировать Закон?
Выбор правильного решения приходит с опытом, опыт приходит с каждым неправильным выбором.
Не нужно стесняться своих ошибок.