Автор Тема: Протокол контроля технического состояния транспортного средства  (Прочитано 4775 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline PAN

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 4680
  • карма +321/-15
В конце февраля заканчивался срок действия полисов ОСАГО, так как один из автомобилей подлежит обязательному техконтролю, во исполнение ст.35 ЗУ «О дорожном движении»прошел на местной СДА ГАИ. Порадовала стоимость этой услуги- 100 грн (в одной из конкурирующих контор называли, правда, сумму в несколько раз выше). Но речь не об этом.

Получил Протокол контроля техсостояния ТС. Аж 7 страниц отпечатанные на обычной бумаге формата А4 с печатью на первой странице и рекомендацию возить его постоянно в авто для предоставления его по требованию работников ГАИ.

При оформлении Полиса ОСАГО в страховой от вида Протокола несколько опешили- на последней странице ожидали увидеть печать.

Но вразумительного ответа, какой формы должен быть протокол, не дали. Полис выписали.
Открыв нормативку, стало очевидным, что при выдаче Протокола руководствовались  ДСТУ 3649:2010, приложение В которого  справочно содержит образец формы Протокола контроля. Но в то же время есть  ПКМУ №137, которым утверждено техническое описание и образец Протокола, согласно которому он имеет вид совсем не бумажки распечатанной на лазерном принтере:
Цитувати
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 30 січня 2012 р. № 137

ТЕХНІЧНИЙ ОПИС
та зразок протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу

1. Бланк протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу (далі - бланк) має вигляд прямокутного аркуша паперу формату 202 х 290 міліметрів (за зразком згідно з додатком).

2. Бланк виготовляється способом офсетного друку чотирма фарбами з лицьового боку.

3. Бланк має дизайн синьо-охристої кольорової гами.

4. На бланку фарбами зазначених кольорів повинні бути надруковані дві антисканерні сітки, що складаються з фрагментів сіток певної геометрії та із застосуванням методу “псевдорельєф” контуру території України із словом “УКРАЇНА”.

Одну із сіток виконують з використанням технології райдужного друку - з поступовим переходом одного кольору сітки в інший.

Однією з фарб, наявних у сітках, повинні бути виконані із застосуванням гільйоширного способу рисунок та рамки. На фоні такого рисунка зображають Державний Герб України. У рамках гільйоширним способом друкують текст літерами заввишки 0,3 міліметра у негативному зображенні: “ОБОВ’ЯЗКОВИЙ ТЕХНІЧНИЙ КОНТРОЛЬ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ” та вертикальний текст літерами заввишки 0,2 міліметра у позитивному зображенні “ТЕХНІЧНИЙ КОНТРОЛЬ”.

5. У центрі бланка спеціальним растром виконують контур території України та слово “УКРАЇНА” під дією ультрафіолетового проміння блакитного свічення.

6. На бланку друкують фарбою чорного кольору, яка під дією інфрачервоного проміння стає невидимою. Цією самою фарбою на бланку виконують у позитивному зображенні смуги з текстом “ПРОТОКОЛ ПЕРЕВІРКИ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ” літерами заввишки 0,2 міліметра.

7. Бланки повинні мати наскрізну нумерацію, виконану способом високого друку захисною фарбою чорного кольору з червоним свіченням в ультрафіолетовому промінні.

Номер протоколу повинен послідовно складатися з п’ятизначного номера суб’єкта проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів, відділеного знаком дефіс від порядкового номера протоколу та знаком дефіс від двох останніх цифр числа поточного року.

8. Повинна бути забезпечена можливість нанесення на бланки текстової інформації із застосуванням засобів комп’ютерної та копіювально-розмножувальної техніки.

9. Усі реквізити, передбачені формою бланка, повинні бути заповнені. У разі виконання записів на зворотному боці бланка протокол перевірки технічного стану транспортного засобу вважається недійсним.

Забороняється вживати скорочення слів, крім визначених Порядком проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів та обсягами перевірки технічного стану транспортних засобів, а також будь-яким способом виправляти текст.

Протокол заповнюється на бланку українською мовою шрифтом Times New Roman.
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/137-2012-%D0%BF/paran111#n111
Кроме того в протоколе отсутствует дата следующего техконтроля, что предусмотрено ст. 35 ЗУ "О дорожном движении":
Цитувати
У протоколі  зазначається  строк  чергового
проходження обов'язкового технічного контролю транспортного засобу
відповідно до  періодичності  проходження,  встановленої  частиною
восьмою цієї статті.
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/3353-12/page2
И вдобавок ко всему опечатка в графе ""Власник транспортного засобу".

С одной стороны, действующий полис на руках, ни в п.2.1 ПДД, ни в ст. 16 ЗУ "О дорожном движении" не указана обязанность водителя иметь при себе Протокол контроля техсостояния (соответственно, на дороге проблем не должно возникать).
Но с другой- техконтроль раз в два года, а Полис ОСАГО оформлять через год, да и хотелось бы, чтобы все было в соответствии с законодательством (тем более, что со своей стороны все условия были выполнены- подал для проведения технического контроля автомобиль, отвечающий эксплуатационным требованиям безопасности к техническому состоянию в сроки предусмотренные НПА).

Offline Александр Васильевич

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 6088
  • карма +271/-56
Собрать все бамняжки со всеми версиями,приехать на ПТО и спокойно потолковать с рукой водящей.Может,это будет им открытием?

Offline YaAA

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 4119
  • карма +345/-42
В конце февраля заканчивался срок действия полисов ОСАГО, так как один из автомобилей подлежит обязательному техконтролю, во исполнение ст.35 ЗУ «О дорожном движении»прошел на местной СДА ГАИ. Порадовала стоимость этой услуги- 100 грн (в одной из конкурирующих контор называли, правда, сумму в несколько раз выше). Но речь не об этом.

...

А посмотрите есть ли  в списке  это СТО
http://www.sai.gov.ua/ua/tech/3.htm

Offline PAN

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 4680
  • карма +321/-15
А посмотрите есть ли  в списке  это СТО
http://www.sai.gov.ua/ua/tech/3.htm
Хоть здесь у них все в порядке:
Цитувати
Реєстраційний номер суб`єкта господарювання 05№001110
Пункт технічного контролю транспортних засобів м. Краматорськ АТГ ГУМВС України в Донецькій області
Термін дії уповноваження 20 квiтня 2015