Автор Тема: И опять о "кармане"  (Прочитано 6985 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Hamstell

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 4466
  • карма +268/-32
  • Чернігів
И опять о "кармане"
« : 13 Березня, 2012, 18:38:02 »
В свете усиления ответственности по 122-й (а наши папарацци уже заранее начали тренироваться, прячась за остановками с видеокамерами, притом любую остановку общественного транспорта они считают "карманом") предлагаю уточнить понятие "заїзний карман".

На просторах интернета обнаружил такую информацию:
Зупиночні пункти безрейкових видів транспорту розташовують по ходу руху за пішохідними переходами і перехрестями на відстані не ближче 20 м від кута перехрестя; зупиночні пункти трамвая - на такій же відстані до перетину. Зупиночний пункт може мати заїзний карман з радіусом в'їзду і виїзду не менше 15 м, довжина посадкової площадки – 20-80 м.


Насколько сие утверждение подтверждается нормативкой?

Offline Hamstell

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 4466
  • карма +268/-32
  • Чернігів
Re: И опять о "кармане"
« Reply #1 : 13 Березня, 2012, 18:54:23 »
Пока нашел такое:

ДБН В.2.3-4-2007 "Споруди транспорту. Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво"

8.9 В місцях зупинок транспорту загального користування належить передбачати зупинкові, посадкові майданчики та, при необхідності, павільйони. Ширину зупин-кових майданчиків слід призначати на дорогах І-ІІ категорій 3,75 м, ПІ - 3,5 м і IV-V -3,0 м.
Зупинкові майданчики слід відділяти від основної смуги руху по довжині май-данчика на автомобільних дорогах І і II категорій розділювальною смугою завширшки 0,75 м, а на дорогах III- IV категорій - 0,5 м. На дорогах V категорії необхідно пере-дбачати заїзні кишені і відокремлювати їх від основної смуги руху суцільною лінією розмітки.
8.11 Заїзні кишені на зупинках слід влаштовувати по ширині зупинкових майда-нчиків (8.9) за рахунок укріплювальної смуги та узбіч. В обмежених умовах (гірських тощо) ширина заїзної кишені може бути зменшена до 3,0 м.
8.12 Довжина перехідної ділянки розширення проїзної частини заїзної кишені на вході до зупинки повинна становити 20 м, а на виході - 15 м. В обмежених умовах (гірська місцевість тощо) довжина перехідних ділянок може бути зменшена до 10м.
8.13 Довжина прямої ділянки заїзної кишені повинна бути більшою на 10 м за довжину посадкового майданчика (перевищувати на 5 м з кожного кінця посадкового майданчика).

odessa

  • Гість

Offline Hamstell

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 4466
  • карма +268/-32
  • Чернігів
Re: И опять о "кармане"
« Reply #3 : 13 Березня, 2012, 22:05:15 »
http://fudd.org.ua/index.php?topic=3251.0
http://fudd.org.ua/index.php?topic=1346.0



Я умею пользоваться поиском.
Вторая Ваша ссылка не относится к поднятому мной вопросу никоим образом, кроме упоминания слова "карман".
Первая посвящена остановке и стоянке в кармане и способах уйти от ответственности.



Возможно, я неясно выразил свою мысль.
ПДД:
17.4. У   населених   пунктах,   наближаючись   до  автобуса,мікроавтобуса або тролейбуса,  що розпочинає  рух  від  позначеної зупинки,   розташованої   в   заїзному   "кармані",   водії  інших транспортних засобів зобов'язані  зменшити  швидкість,  а  в  разі потреби зупинитися,  щоб дати можливість маршрутному транспортному засобу розпочати рух.

КУпАП:
Стаття 122. Перевищення водіями транспортних засобів встановлених обмежень швидкості руху, проїзд на заборонний сигнал регулювання дорожнього руху та порушення інших правил дорожнього руху

 Порушення водіями транспортних засобів правил проїзду перехресть, зупинок транспортних засобів загального користування, проїзд на заборонний сигнал світлофора або жест регулювальника, ненадання переваги в русі маршрутним транспортним засобам, порушення правил обгону і зустрічного роз'їзду, безпечної дистанції або інтервалу, розташування транспортних засобів на проїзній частині, порушення правил руху автомагістралями, користування зовнішніми освітлювальними приладами або попереджувальними сигналами при початку руху чи зміні його напрямку, використання цих приладів та їх переобладнання з порушенням вимог відповідних стандартів, користування водієм під час руху транспортного засобу засобами зв'язку, не обладнаними технічними пристроями, що дозволяють вести перемови без допомоги рук (за винятком водіїв оперативних транспортних засобів під час виконання ними невідкладного службового завдання), а так само порушення правил навчальної їзди, -


Нисколько не оправдываю любителей припарковаться на остановке общественного транспорта, но более чем уверен, что виденные мной сотрудники ГАИ с видеокамерами, стоящие метрах в 50-ти за остановками, будут парить именно "нэнадання пэрэвагы".
Посему хотел для себя уяснить четкие критерии понятия "заездной карман", в указанных темах сие определение отсутствует.

odessa

  • Гість
Re: И опять о "кармане"
« Reply #4 : 13 Березня, 2012, 23:37:39 »
В Вашем втором сообщении полностью выложены аргументы для защиты. Осталось только их применять.

Offline Shamus24

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1914
  • карма +265/-143
    • Доверительное инвестирование
Re: И опять о "кармане"
« Reply #5 : 14 Березня, 2012, 00:17:55 »
А кто как соблюдает это правило? На практике редко удаётся это выполнить, даже если есть такое намерение. По причине того, что, приближаясь к маршрутному ТС в кармане, которое стоит и не двигается, вроде бы снижать скорость резона нет, а когда оно уже начало движение обычно уже поздно. Плюс к этому добавляется чУдная привычка многих водителей маршруток включать левый поворотник, ещё только завершая остановку, и стоять так, с мигающим левым поворотом всё время посадки-высадки. Что исключает возможность нормально идентифицировать такое ТС как начинающее движение, ибо когда оно в реальности сдвинется с места без телепатических способностей не понять.

Offline Shumaher

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 5994
  • карма +335/-14
  • ... Хер... сон...
    • "Ваше такси"
Re: И опять о "кармане"
« Reply #6 : 14 Березня, 2012, 02:02:40 »
В Вашем втором сообщении полностью выложены аргументы для защиты. Осталось только их применять.

А можно конкретизировать, что такое "в обмежених умовах"? Горные районы - это понятно, что еще может быть притянуто? Географическое положение?

Offline Shumaher

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 5994
  • карма +335/-14
  • ... Хер... сон...
    • "Ваше такси"
Re: И опять о "кармане"
« Reply #7 : 14 Березня, 2012, 02:04:12 »
Вопрос № 2: как я могу определить, что транспортное средство МАРШРУТНОЕ?

Offline Hamstell

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 4466
  • карма +268/-32
  • Чернігів
Re: И опять о "кармане"
« Reply #8 : 14 Березня, 2012, 07:24:31 »
У нас маршрутки имеют госномера желтого цвета

Offline danikk

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 4934
  • карма +205/-1000
  • Баян + Ф3
Re: И опять о "кармане"
« Reply #9 : 14 Березня, 2012, 08:03:59 »
Цитувати
У нас маршрутки имеют госномера желтого цвета

А у нас желтые номера редкость  8)

Offline YaAA

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 4119
  • карма +345/-42
Re: И опять о "кармане"
« Reply #10 : 14 Березня, 2012, 08:23:13 »
Вопрос № 2: как я могу определить, что транспортное средство МАРШРУТНОЕ?

А зачем это Вам?

Offline Александр Васильевич

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 6088
  • карма +271/-56
Re: И опять о "кармане"
« Reply #11 : 14 Березня, 2012, 09:04:34 »
Мынуточку,а почему ни слова о п.17.5? Его отменили? О водитель МТС,выезжая с кармана не должен смотреть,не должен ...принять меры для предупреждения ДТП...? Не глядя на полосу,на которую он ломится,иногда наперегонки с таким же,он не должен ничего делать,просто тупо ехать и все? Или все-так пропустить ТС,УЖЕ находящееся у него под боком?

Offline serg65

  • Full Member
  • ***
  • Повідомлень: 182
  • карма +8/-2
Re: И опять о "кармане"
« Reply #12 : 14 Березня, 2012, 10:27:47 »
А как же тогда:

10.1.  Перед початком руху, перестроюванням та будь-якою зміною напрямку руху водій повинен переконатися, що це буде безпечним і не створить перешкод або небезпеки іншим учасникам руху.

 10.2. Виїжджаючи на дорогу з житлової зони, дворів, місць стоянки, автозаправних станцій та інших прилеглих територій, водій повинен перед проїзною частиною чи тротуаром дати дорогу пішоходам і транспортним засобам, що рухаються по ній, а з'їжджаючи з дороги - велосипедистам і пішоходам, напрямок руху яких він перетинає.
Мой жигуль прошел больше пол-миллиона!!!

Offline Александр Васильевич

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 6088
  • карма +271/-56
Re: И опять о "кармане"
« Reply #13 : 14 Березня, 2012, 10:41:15 »
 Надо было просто написать- увидел маршрутку-замри,испарись! Как у американцев со школьными автобусами...

Offline gtc

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 11451
  • карма +325/-40
  • карма? не, не слышал...
Re: И опять о "кармане"
« Reply #14 : 14 Березня, 2012, 15:09:14 »
Как у американцев со школьными автобусами...
Сразу почему-то вспоминаются кадры из "Форрест Гампа"... :) И наши маршрутки. "А наши - лучше!" :)